.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري باند صيد غيرمجاز ماهيان در گيلان
فرمانده يگان حفاظت منابع آبزيان شيلات گيلان از دستگيري يک باند صيد غيرمجاز ماهيان در استان گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ حميد پير قديمي در اين‌باره گفت: اين باند غير مجاز با اجير کردن 4 نفر کارگر و ساخت کومه صيادي در کنار

فرمانده يگان حفاظت منابع آبزيان شيلات گيلان از دستگيري يک باند صيد غيرمجاز ماهيان در استان گيلان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ  حميد پير قديمي در اين‌باره گفت: اين باند غير مجاز با اجير کردن 4 نفر کارگر و ساخت کومه صيادي در کنار ساحل و محصور کردن آن، شبانه علاوه بر اقدام جهت صيد غيرمجاز و سرقت دام‌هاي اداري شيلات براي صيادان قانوني پره نيز ايجاد ناامني مي‌کردند.

او با بيان اين که تاکنون صيادان غيرمجاز به صورت انفرادي اقدام به صيد غيرمجاز کرده‌اند و اين اولين‌بار است که يک باند غيرمجاز در استان شناسايي شده، افزود: پيرو گزارشات مردمي اين باند در منطقه گسکر محله رودسر، دستگير شدند.

پير قديمي گفت: از اين باند يک فروند قايق 175 قوه اسب‌بخار که بدون مجوز قانوني و ثبت در اداره کل بنادر و کشتيراني مورد استفاده قرار مي‌گرفت، يک دستگاه جي پي اس مغناطيسي که جهت نقطه‌گذاري و پهن‌ کردن دام‌هاي غير مجاز از آن استفاده مي‌کردند و يک دستگاه تراکتور کشف و ضبط شد.

وي افزود: هم‌چنين در اين عمليات 11 قطعه ماهي خاوياري نارس به وزن 47 کيلوگرم، 200 رشته دام ماهيان خاوياري و استخواني و 48 قطعه ماهي سفيد شور کشف و ضبط شد.

فرمانده يگان حفاظت منابع آبزيان شيلات گيلان خاطرنشان کرد: طبق بررسي‌هاي اداره کل دامپزشکي رودسر، ماهيان شور کشف شده از اين باند به دليل ماندگاري بيش از حد در هواي آزاد و استفاده بيش از اندازه مواد نگهدارنده فاسد و غير بهداشتي اعلام شد.

پير قديمي تاکيد کرد: نيروهاي اين يگان حامي صيادان مجاز و قانوني بوده و با تلاش شبانه‌روزي سعي در ناامن کردن عرصه دريا براي صيادان غيرمجاز دارند.

او گفت: شهروندان مي‌توانند هر گونه گزارش مبني بر مشاهده تخلف در اين زمينه را با شماره تلفن هاي 3224732 ـ 3223104 ـ 0181 به اين يگان گزارش دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.